Sunday 19 July 2015

Perfume Dior 5 in 1 Murah

Assalamualaikum wbt
Hye



Perfume Dior 5 in 1


Anda seorang..
* Kurang budget untuk beli original
* Penggemar perfume dan selalu bertukar2 jenis perfume mengikut majlis
* Sentiasa suka sembur perfume dan suka membawa perfume kemana-mana
* Suka hadiahkan perfume kepada rakan-rakan dan orang tersayang (guarantee mereka happy )
* Pengumpul botol dan koleksi perfume


Perfume Dior 5 in 1 Murah


Jadi anda WAJIB ada set PERFUME DIOR 5 IN 1 ni.. Sebab tersangatlah wangi.. Boleh tahan 4 hingga 8 jam.. Saiz mini, 5ml sebotol.. Tersangatlah muat masuk dalam handbag anda dan senang gila nak bawa pergi mana-mana.. Tak berat dan tak makan ruang kalau simpan dalam handbag anda!


1 kotak ada 5 jenis perfume Dior:

Perfume Miss Dior

Bau yang Sangat Feminine & Sensuous. Miss Dior dinamakan semula (2011) versi baru / Miss Dior Cherie.. Masa yang Paling BEST pakai adalah di Waktu Petang.. So memang akan Rasa FRESH aje.. Miss Dior telah dicipta oleh Francois Demachy.


Perfume Dior Dolce Vita

Bau yang Sangat Warm.. Bau Floral yang akan menyegarkan.. Masa yang sesuai adalah pada Siang Hari coz akan Segarkan Hari anda.. Dior Dolce Vita ini dicipta oleh Pierre Bourdon dan Maurice Roger .

Perfume Dior J'Adore

Kalau anda nak tahu.. Dior J’adore bau bunga yang sangat Segar.. Dia ada bau Bunga Melati lagi.. For me, Pada yang suka bau yang agak Strong a.k.a Kuat, Serta Pada yang Suka bau bunga memang Sangat Sesuai tau.. Dior J’adore dicipta oleh Calice Becker .

Perfume Dior Hypnotic Poison Eau Sensuelle

Wangi tau Bau Hypnotic Poison Eau Sensuelle nih.. Dia bau Oriental Floral Fragrance.. Dia bau Vanilla yang Sweet sangat.. Hypnotic Poison Eau Sensuelle dicipta oleh Francois Demachy.


Perfume Dior Addict To Life

Dior Addict To Life..  Suka bau Bunga & Fruity.. Bau Dior Addict nih memang Best sangat-sangat.. Dior Addict To Life dicipta oleh Francois Demachy, the in-house perfumer of Dior.

Kandungan:
Perfume Dior 5 in 1 Murah



LAKU KERAS!
HOT HOT HOT!
TERLAJAK LARIS!



HARGA:
RM40
pos tambah RM7 SM / RM11 SS


BORONG DIBUKA!


SMS/WHATSAPP:
+6011.1565.2915






No comments:

Post a Comment