FIND NAYLI SUHAILI COLLECTIONS ON FACEBOOK

Tuesday, 22 April 2014

[SALE] PROMOSI KAW-KAW!

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum wbt

Ok tak lama lagi nak puasa.. Lepas tu raya.. Haa memang tak lama tu.. Dah buat persediaan ke idok? Hahaha Jom jom jom! Kita buat persediaan bermula dari sekarang kesayangan semua! Jangan lengahkan masa sebab masa tak sayang kita.. Jadi kita yang kena sayang, WAJIB sayang masa sebelum berlalu.. ;)

Mulai hari ini, in shaa allah sehingga raya, kami di NSC akan buat PROMOSI KAW-KAW! KHAS untuk customers kami diluar sana.. Yeeeehhoooooo! Moh le kite shopping dengan NSC.. Harga? In shaa allah, menepati citarasa.. Hahaha




PROMOSI KAW-KAW! FREE POS 1 MALAYSIA 
1. Emilay Collagen = RM35
2. Emilay Whitening = RM35
3. Flawless Face & Body Cream Amyera Beauty =
    RM65 sm, RM70 ss

4. Snail White Cream = RM80
5. Red Pomegranate Set (Lotion&Cleanser) =
    RM28 sm, RM32 ss

6. Dian'z Vit C&E = RM60
7. Relian Mascara = RM35


BORONG DIBUKA! READY STOCKS!
SMS/WHATSAPP: 011-15652915
WECHAT: cameliamoss


NOTA KAKI:
Urusan pengeposan dilakukan setiap hari.. Jika kesayangan semua sempat bank in sebelum pukul 3 petang, kami akan pos pada hari yang sama.. Jika tak sempat, keesokannye lah ye.. 

Happy Shopping Kesayangan Semua!
Muah!


[BARU] FLAWLESS FACE & BODY CREAM AMYERA BEAUTY

Assalamualaikum wbt


Flawless Face & Body Cream Amyera Beauty
"Repair your skin n be flawless with our affordable & super effective skincare in only 1 week. Say goodbye to your expensive skincare ♥ "


Produk Flawless Face & Body Cream Amyera Beauty sesuai merawat semua masalah kulit seperti:
 Jerawat 
♥ Jeragat 
 Pores 
♥ Tona tidak sekata 
♥ Parut jerawat 
♥ Mampu mencerahkan kulit 
♥ Tiada penggelupasan 
♥ Juga boleh digunakan di badan 
♥ Panau 
♥ Jerawat di badan
♥ Masalah bau badan Dan lain lain. 
"Cara penggunaan sangat simple, hanya gunakan 3 bahan penting di atas anda mampu memiliki kulit yg anda impikan.. Harga sgt sgt berpatutan.. Cuba dulu baru tahu!"


Kelebihan produk Flawless Face & Body Cream Amyera Beauty:
♥ Menghilangkan jerawat/parut/pigmentasi/strecthmarks dan cela
♥ Mengurangkan kedut serta menegangkan kulit♥ Mencerahkan kulit yang kusam/gelap termasuk bahagian badan♥ Menyamarkan/meratakan tona kulit♥ Menghilangkan hitam di bahagian ketiak dan peha♥ Menghilangkan minyak berlebihan♥ Wajah lebih putih♥ Kulit lebih licin♥ Memudarkan jeragat♥ Menghilangkan blackhead/whitehead

"Selain masalah diatas, In Sha Allah masalah2 kulit muka yang lain juga boleh diatasi.. Memang berkesan.Cuba sekarang!! Belum cuba belum tahu kesan yang super hebat.." 




Kandungan Dalam Kotak Comel Ini:
♥ 1 BAR Sabun susu
   Full cream milk, Vegetables oils, Whey, Sodium chloride, Natural sea salt, Titanium oxide

♥ 20mg Whitening Day Cream (SPF 30)
   Glycerin, Polysorbate 80, Isopropyl myristate propylene glycal, Tomato extract, Aquadest

♥ 30mg Whitening Night Cream
   Mineral oil (Parafin was, Petrolatum), Triclosan, Natural oils, Anti oxidants,
   Cynergy TK, Avocado Oils, Active manuka honey, Natural vitamine E,
   Glutathione, Collagen, Aloe vera extract, Papaya extract, Pearl powder, Shea butter,      Pomegranate, Cocoa butter



HARGA:

PROMO! RM 80  RM 65 SEMENANJUNG

PROMO! RM 85  RM 70 SABAH SARAWAK

( FREE POS 1 MALAYSIA )


SMS/WHATSAPP: 011-15652915



Testimoni Pengguna Flawless Face & Body Cream Amyera Beauty:

















HARGA:

PROMO! RM 80  RM 65 SEMENANJUNG

PROMO! RM 85  RM 70 SABAH SARAWAK

( FREE POS 1 MALAYSIA )


SMS/WHATSAPP: 011-15652915

Thursday, 20 March 2014

Emilay Collagen Premium USA ORIGINAL

Assalamualaikum wbt

Rahsia kulit halus, cerah, anjal & sihat.


Emilay Collagen Premium USA formula khusus yang boleh meningkatkan keanjalan & menegangkan kulit wajah. Rasakan perubahannya dalam masa 25-35 hari. Emilay Collagen Premium USA bermanfaat untuk membuat kulit lebih lembut, bersinar, cerah dan sangat membantu mengoptimalkan proses regenerasi kulit. Menyamarkan dan mengatasi Flek hitam dan kedutan ( Anti Wrinkle ). Kulit tubuh  menjadi halus dan bahagian-bahagian kering akan jadi mulus kembali. Rambut tidak kusam!

COLLAGEN adalah salah satu protein yang penting bagi tubuh manusia. Hampir 30% protein diperlukan dalam badan manusia. Ianya merupakan struktur organik yang penting perkembangan tulang, gigi, sendi, otot, dan kulit. Serat collagen memiliki daya tahan yang kuat terhadap tekanan.

Bagi mereka yang inginkan kulit putih gebu hasil terbaik dapat dilihat dalam tempoh 2-3 bulan



Emilay Collagen Premium USA


Kandungan Emilay Collagen Premium USA adalah 100% bahan semulajadi:
✔ Protein Soya
✔ Mineral
✔ Vitamin Boleh membantu mengurangkan bintik hitam, melindungi kulit dari sinaran matahari malah ianya juga dapat meningkatkan kelembapan kulit.


Kelebihan Emilay Collagen Premium USA:
✔ Menjadikan kulit lebih lembut, bersinar dan cerah 
✔ Mengoptimalkan proses keanjalan kulit. Hanya perlu mengambil beberapa hari sahaja dan nikmati kulit selembut bayi.
✔ Menyamarkan parut hitam & mengatasi kedutan pada wajah( Anti Wrinkle )
✔ Melambatkan proses penuaan ( Anti Aging )
✔ Mempercepatkan proses menghilangkan parut luka pada badan.
✔ Menjadikan kulit tubuh sehalus bayi.
✔ Kuku lebih kuat dan tidak mudah patah.
✔ Rambut semakin bersinar dan tidak kusam.
✔ Fungsi internal pada sendi dan otot yang dapat dirasakan dalam jangka panjang.


HARGA:

 1 BOTOL = RM 50

2 BOTOL = RM 65

3 BOTOL = RM 95

*FREE POS 1 MALAYSIA


BORONG:

6 BOTOL = RM 20/botol

10 BOTOL = RM 18/botol

20 BOTOL = RM 16/botol

30 BOTOL = RM 15/botol

50 BOTOL = RM 13/botol

100 BOTOL = RM 12/botol

200 BOTOL = RM 11/botol

800 BOTOL = RM 10/botol

*FREE POS 1 MALAYSIA


SMS/WHATSAPP: 011-15652915





HARGA:

 1 BOTOL = RM 50

2 BOTOL = RM 65

3 BOTOL = RM 95

*FREE POS 1 MALAYSIA


BORONG:

6 BOTOL = RM 20/botol

10 BOTOL = RM 18/botol

20 BOTOL = RM 16/botol

30 BOTOL = RM 15/botol

50 BOTOL = RM 13/botol

100 BOTOL = RM 12/botol

200 BOTOL = RM 11/botol

800 BOTOL = RM 10/botol

*FREE POS 1 MALAYSIA


SMS/WHATSAPP: 011-15652915


Cara Pengambilan:
1 botol = 60 biji (1 bulan)
✔ Ambil 1 biji pagi selepas sarapan, dan 1 biji malam sebelum tidur.
✔ Banyakkan pengambilan air kosong/mineral dan buah-buahan.
✔ Hasil MAKSIMUM: 2-3 bulan (berbeza bagi setiap orang)


DILARANG:
TIDAK BOLEH DIGUNAKAN UNTUK WANITA HAMIL dan SEDANG GANGGUAN KESIHATAN


Manufactured by : Nutritional Product Co.Ltd
made in USA
cCMP QUALITY
100% recyclable
100% certificated laboratory tested


HARGA:

 1 BOTOL = RM 50

2 BOTOL = RM 65

3 BOTOL = RM 95

*FREE POS 1 MALAYSIA


BORONG:

6 BOTOL = RM 20/botol

10 BOTOL = RM 18/botol

20 BOTOL = RM 16/botol

30 BOTOL = RM 15/botol

50 BOTOL = RM 13/botol

100 BOTOL = RM 12/botol

200 BOTOL = RM 11/botol

800 BOTOL = RM 10/botol

*FREE POS 1 MALAYSIA


SMS/WHATSAPP: 011-15652915



Friday, 14 February 2014

Emilay Whitening Clear Spots USA Original dan Red Pomegranate Whitening Set Made In Korea

Assalamualaikum wbt

Dapatkan tawaran ISTIMEWA daripada kami.. HOT SET (Emilay Whitening Clear Spots USA Original dan Red Pomegranate Whitening Set Made In Korea), harga mampu milik..




Ada 2 pilihan:-

  • Emilay Whitening Clear Spots USA Original + Red Pomegranate Whitening Cleanser
  • Emilay Whitening Clear Spots USA Original + L-Glutathione Whitening Lotion
Semua pada harga RM55 FREE POS 

sms/whatsapp: 011-15652915 atau inbox/pm kami di https://www.facebook.com/NayliSuhailiCollections

**Belian Borong juga di buka


Thursday, 30 January 2014

Emilay Whitening Clear Spots USA Original - Promosi Chinese New Year (CNY)!!! Promosi Edisi Terhad!!!

Assalamualaikum wbt..

Jualan Promosi Chinese New Year (CNY)!!!
Promosi Edisi Terhad!!!
Emilay Whitening Clear Spots USA Original ;)
Jangan lepaskan peluang ni peeps..
Belian BORONG juga di BUKA




untuk order,
sms/whatsapp: 011-15652915
atau
pm/inbox page kami di



Jualan Promosi Chinese New Year (CNY)!!!
Promosi Edisi Terhad!!!
Emilay Whitening Clear Spots USA Original ;)
Jangan lepaskan peluang ni peeps..
Belian BORONG juga di BUKA




untuk order,
sms/whatsapp: 011-15652915
atau
pm/inbox page kami di

Wednesday, 29 January 2014

Himax5 Jus Alkali (Alkaline Juice Himax5) Penawar Semulajadi

Assalamualaikum wbt..


PENAWAR SEMULAJADI
IN SHAA ALLAH
PENAWAR TERHEBAT


PENEMUAN BARU!!!
GABUNGAN SAINS, AL-QURAN DAN SUNNAH
Berasaskan Air Zam-Zam, Garam Mineral, Ekstrak Resin dan Terapi Al-Quran & Doa




Kenapa Perlu Himax5 Jus Alkali (Alkaline Juice Himax5)?


Diet permakanan seharian kita seperti Daging Ayam / Lembu, Ikan yang mengandungi bahan pengawet,nasi putih,Mee,Roti Canai,Air Berkarbonat,Merokok,Pewarna / Perisa / perasa Tiruan,Bahan Penstabil, MonoSodium Glutamat(MSG), Teh , Kopi dan lain-lain lagi berunsur / bersifat asidik akan menyebabkan  tubuh kita berasid dan bertoksik.!


Keadaan persekitaran dan udara kita yang tercemar dengan racun tanaman,pencemaran sungai,pembakaran
terbuka,asap kilang dan asap kendaraan bermotor menjadikan udara yang kita sedut setiap hari tercemar tidak kira samada kita berada di kampung atau pun bandar.

Tekanan kerja dan gaya hidup kita yang tidak sihat serta kekurangan senaman menjadikan kita tertekan.Kita tidak mendapat rehat yang cukup.Dengan itu kita menggunakan lebih masa menghasilkan bahan buangan berbanding mengeluarkannya.Ini bernakna kita tidak dapat menghindari dari mengundang sifat asidik pada sistem darah kita setiap saat dan masa selagi kita masih hidup!

Akhirnya pH badan menjadi berasid dalam jangkamasa panjang yang mengakibatkan kita mengalami penyakit seperti gastric / uluran,reput tulang / osteoporosis, resdung, alergik, selsema, demam, sembelit, kencing manis, kencing tak lawas, rheumatoid arthritis / sakit sendi, stroke, sakit kepala, migraine, tekanan darah tinggi / rendah, asma, kegemukan, fibroid, kadar kolesterol tinggi, tidak bertenaga, senggugut, PMS, keputihan, batu karang, batu hempedu, kanser, gout, sakit buah pinggang dan sebagainya.





Apakah cara yang boleh menstabilkan atau meneutralkan semula kesan ASIDIFIKASI ini?

Hanya sesuatu yang bersifat ALKALI dan IONIK MINERAL sahaja yang boleh meneutralkan sifat ASIDIFIKASI!
Untuk mengimbangi tahap keasidan tersebut, Himax5, mampu menanganinya kerana ia terdiri dari kelompok molekul air yang kecil dan bersifat alkali serta mengandungi ion mineral yang tinggi berupaya menguraikan sisa-sisa asid yang terkumpul dan memudahkan proses pembuangan melalui sistem pencernaan, perpeluhan dan pernafasan kita.




Kebaikan dan kelebihan Himax5 Jus Alkali (Alkaline Juice Himax5) :
  • Meningkatkan daya tahan penyakit dan daya penyembuhan
  • Anti oksida yang kuat meneutralkan radikal bebas
  • Menyahkan toksik dan meningkatkan sistem metabolisma badan
  • Membuang asid dalam badan untuk pembentukan sel-sel sihat
  • Menghalang dan membunuh sel-sel kanser
  • Menambah kekuatan zahir dan batin
  • Anti penuaan atau awet muda
  • Menurunkan berat badan secara semulajadi
  • Menjana oksigen dengan limpahan tenaga untuk kecergasan, tenaga dan menguatkan ingatan
  • Melancarkan perjalanan darah
  • Mempunyai khasiat dan tenaga untuk menjadikan makanan dan minuman lebih segar
  • Selamat diminum terus tanpa perlu dimasak dan tanpa kuasa eletrik

HARGA:
1 botol (40ml)
semenanjung RM60
sabah sarawak RM65
FREE POS 1 MALAYSIA

BORONG di BUKA!!!


Cara Penggunaan:

Untuk amalan harian
Titiskan 3 titik Jus Alkali Himax5 ke dalam segelas air minuman 200ml dan diminum 3 kali sehari (1 jam sebelum sarapan pagi, 1 jam sebelum makan tengahari dan 1 jam sebelum tidur)

Untuk Merawat Penyakit
Masukkan antara 5-7 titik ke dalam segelas minuman 200ml dan diminum 3 kali sehari seperti di atas.

Untuk Rawatan Luar
Titis beberapa titik Himax5 ke atas tapak tangan dan sapukan di tempat yang berkenaan.

Untuk Penyakit Kronik
Masukkan 15 titik ke dalam sebotol air 500ml dan diminum habis dalam sehari.


Tindak balas Penyembuhan:

Kemungkinan Tindakbalas Penyembuhan (DOC) adalah minima dan bergantung pada individu mengikut tahap penyakit yang dihidapi. Contoh DOC adalah seperti rasa berdebar, letih, sakit tekak, kekerapan membuang air, demam.
Teruskan pengambilan kerana ini merupakan reaksi positif badan ke arah penyembuhan.

Sesungguhnya kesembuhan itu dari ALLAH SWT. Kita hanyalah berikhtiar semata-mata. Sebaiknya setiap kali hendak dititikan sekurang-kurangnya bacalah BISMILLAH.terbaik bacalah AL-FATIHAH dan 3QUL.


Kandungan Himax5 Jus Alkali (Alkaline Juice Himax5):

Jus Alkali Himax5 ialah jus beralkali hasil daripada air zam-zam yang dipadatkan dengan menggunakan teknologi terkini dan ianya juga diterapi dengan bacaan al-Quran dan doa-doa pilihan. Di samping itu, ianya juga diadunkan dengan ramuan terpilih seperti mineral kristal dan pine cyprus yang terbukti keberkesanannya di dalam ilmu perubatan.



HARGA:
1 botol (40ml)
semenanjung RM60
sabah sarawak RM65
FREE POS 1 MALAYSIA

BORONG di BUKA!!!


Testimoni:





HARGA:
1 botol (40ml)
semenanjung RM60
sabah sarawak RM65
FREE POS 1 MALAYSIA

BORONG di BUKA!!!